Varför?

P.Os stöd betydde allt för mig. Varför sumpade jag det? Jag har varit med om att folk har lämnat mig och slutat bry sig förut men den här gången tar jag det hårdare än tidigare. Jag trodde verkligen att han skulle stanna kvar. Men så sumpade jag det. Jag var elak och nu hatar han mig väl.
Det är som om jag lever i en ond cirkel. Jag hade en massa planer. P.Os stöd fick mig att våga göra upp planer men jag kommer aldrig att genomföra dom nu. Jag har gett upp. Jag vet att jag inte kommer bli något och det är en grym insikt att ha. Jag börjar gråta titt som tätt och jag vill bara skrika "Varför!?".
P.Os stöd var värt mer än vad jag trodde. Han var den enda som trodde på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0